TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PENTRU MAGAZINUL ONLINE homly.ro
Proprietatea SEOLab SRL Bulgaria

I. OBIECTUL
Art. 1. Prezentele termeni și condiții generale au ca scop reglementarea relațiilor dintre SEOLab SRL, cu sediul înregistrat la: orașul Haskovo, str. "Kyustendzha" nr. 1, denumit în continuare "FURNIZOR", și clienții, denumiți în continuare "UTILIZATORI", ai magazinului online https://homly.ro, denumit în continuare "MAGAZINUL ONLINE".

II. DATE DESPRE FURNIZOR
Art. 2. Informații conform Legii privind comerțul electronic și Legii privind protecția consumatorilor:
1. Denumirea Furnizorului: SEOLab SRL
2. Sediul, adresa de conducere: orașul Haskovo, str. "Kyustendzha" nr. 1
3. Adresa pentru desfășurarea activității: orașul Burgas, cartierul Lazur, blocul 100, ap. 5
4. Date de corespondență: orașul Burgas, cartierul Lazur, blocul 100, ap. 5 sau info@homly.ro
5. Înregistrare în registrele publice: CUI: 201378624
(2) Soluționarea online a litigiilor
Site web: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

7. Înregistrare conform Legii privind taxa pe valoarea adăugată:
SEOLab SRL
orașul Haskovo
str. Kyustendzha 1
CUI 201378624
BG201378624

III. CARACTERISTICILE MAGAZINULUI ONLINE
Art. 3. Magazinul online este accesibil la adresa homly.ro, prin intermediul căruia Utilizatorii pot încheia contracte pentru cumpărare-vânzare și livrare a bunurilor oferite de MAGAZINUL ONLINE, inclusiv următoarele:
1. Să se înregistreze și să creeze un profil pentru a naviga pe MAGAZINUL ONLINE și a utiliza serviciile suplimentare pentru furnizarea de informații;
2. Să facă declarații electronice legate de încheierea sau executarea contractelor cu MAGAZINUL ONLINE prin intermediul interfeței paginii MAGAZINULUI ONLINE, accesibilă online;
3. Să încheie contracte de cumpărare-vânzare și livrare a bunurilor oferite de MAGAZINUL ONLINE;
4. Să efectueze orice plăți legate de contractele încheiate cu MAGAZINUL ONLINE, conform modalităților de plată susținute de MAGAZINUL ONLINE.
5. Să primească informații despre noile produse oferite de MAGAZINUL ONLINE;
6. Să vizualizeze bunurile, caracteristicile lor, prețurile și condițiile de livrare;
7. Să fie informați cu privire la drepturile prevăzute de lege de pe pagina MAGAZINULUI ONLINE în mediul online;
8. Să exercite dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță pentru bunurile oferite de Furnizor, pentru care dreptul de retragere din contract este aplicabil;

Art. 4. Furnizorul livrează bunurile și garantează drepturile Utilizatorilor prevăzute de lege, în limitele bunei-credințe, normelor acceptate în practică, criteriilor de drept consumator sau comercial și condițiilor.

Art. 5.
(1) Utilizatorii încheie un contract de cumpărare-vânzare a bunurilor oferite de MAGAZINUL ONLINE prin intermediul interfeței Furnizorului, accesibilă pe pagina sa de internet sau prin alt mijloc de comunicare la distanță.
(2) În temeiul contractului încheiat cu Utilizatorii pentru cumpărarea-vânzarea de bunuri, Furnizorul se obligă să livreze și să transfere dreptul de proprietate al Utilizatorului asupra bunurilor specificate de acesta prin interfața.
(3) Utilizatorii plătesc Furnizorului o remunerație pentru bunurile livrate, conform condițiilor stabilite de MAGAZINUL ONLINE și prezentelor termeni și condiții generale. Remunerația este în cuantumul prețului anunțat de Furnizor la adresa MAGAZINULUI ONLINE pe internet.
(4) Furnizorul livrează bunurile solicitate de Utilizatori în termenele și condițiile stabilite de Furnizor pe pagina magazinului online și conform prezentelor termeni și condiții generale.
(5) Prețul pentru livrare este stabilit separat și expres față de prețul bunurilor.

Art. 6.
(1) Utilizatorul și Furnizorul convin că toate declarațiile reciproce privind încheierea și executarea contractului de cumpărare-vânzare pot fi efectuate electronic și prin declarații electronice în sensul Legii privind documentul electronic și semnătura electronică și art. 11 din Legea privind comerțul electronic.
(2) Se presupune că declarațiile electronice făcute de Utilizatori pe site sunt făcute de persoanele indicate în datele furnizate de Utilizator la înregistrare, dacă Utilizatorul a introdus numele și parola de acces corespunzătoare.

IV. UTILIZAREA MAGAZINULUI ELECTRONIC
Art. 7
(1) Pentru a utiliza MAGAZINUL ELECTRONIC pentru încheierea de contracte de cumpărare-vânzare de bunuri, Consumatorul trebuie să introducă un nume și o parolă de acces la distanță, în cazurile în care magazinul electronic solicită înregistrare.
(2) Numele și parola de acces la distanță sunt stabilite de Consumator prin înregistrarea online pe site-ul Furnizorului.
(3) Prin completarea datelor sale și apăsarea butoanelor "Da, accept" sau "Înregistrare", Consumatorul declară că este familiarizat cu acești termeni și condiții, este de acord cu conținutul lor și se angajează să-i respecte fără rezerve.
(4) Furnizorul confirmă înregistrarea efectuată de Consumator prin trimiterea unei scrisori la adresa de e-mail indicată de Consumator, la care sunt atașate și informații pentru activarea înregistrării. Consumatorul confirmă înregistrarea și încheierea contractului printr-un link electronic în scrisoare, prin care este informat despre înregistrarea efectuată, trimisă de Furnizor. După confirmare, se creează un cont pentru Consumator și se stabilesc relații contractuale între el și Furnizor.
(5) La înregistrare, Consumatorul se obligă să furnizeze date corecte și actualizate. Consumatorul își actualizează în mod oportun datele înregistrate în caz de schimbare.
(6) Pentru a utiliza funcționalitatea completă a magazinului electronic al Furnizorului, Consumatorul este obligat să se înregistreze pe site-ul magazinului electronic. Furnizorul nu își asumă responsabilitatea în cazul în care, din cauza lipsei de înregistrare, Consumatorul nu a putut utiliza funcționalitatea completă a magazinului electronic, inclusiv în ceea ce privește exercitarea drepturilor contractuale, posibilitatea de a pretinde un preț mai mic și alte funcții similare.
(7) Acești termeni și condiții generale pot fi acceptați de Consumatori și fără înregistrare în MAGAZINUL ELECTRONIC prin declarație expresă de voință, inclusiv prin intermediul site-ului MAGAZINULUI ELECTRONIC.

Art. 8
(1) Adresa de e-mail furnizată la înregistrarea inițială a Consumatorului, precum și orice altă adresă de e-mail ulterior utilizată pentru schimbul de declarații între Consumator și Furnizor, reprezintă "Adresa de e-mail principală" în sensul acestor termeni și condiții. Consumatorul are dreptul să-și schimbe Adresa sa principală de contact.
(2) La primirea unei cereri de modificare a Adresei de e-mail principale, Furnizorul trimite o solicitare de confirmare a modificării. Cererea de confirmare este trimisă de Furnizor la noua adresă de e-mail principală indicată de Consumator.
(3) Modificarea Adresei de e-mail principale are loc după confirmarea de către Consumator, exprimată printr-un link conținut în cererea de confirmare trimisă de Furnizor la noua adresă de e-mail principală indicată de Consumator.
(4) Furnizorul informează Consumatorul cu privire la modificarea efectuată prin trimiterea unei scrisori electronice la Adresa de e-mail principală indicată de Consumator, înainte de a efectua modificarea conform alin. (2).
(5) Furnizorul nu își asumă responsabilitatea față de Consumator pentru o modificare neautorizată a Adresei de e-mail principale.
(6) Furnizorul poate solicita Consumatorului utilizarea Adresei de e-mail principale în cazuri specifice.

V. PAȘII TEHNICI PENTRU ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACT DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

Art. 9
(1) Consumatorii utilizează în principal interfața paginii Furnizorului pentru a încheia contracte de vânzare-cumpărare pentru bunurile oferite de Furnizor în MAGAZINUL ELECTRONIC.
(2) Contractul se încheie în limba română.
(3) Contractul dintre Furnizor și Consumator reprezintă acești termeni și condiții generale, disponibili pe site-ul MAGAZINULUI ELECTRONIC.
(4) Partea contractantă cu Furnizorul este Consumatorul, conform datelor furnizate la înregistrare și conținute în profilul său personal. Pentru evitarea oricărui dubiu, acestea sunt datele cu care a fost creat contul la Furnizor.
(5) Furnizorul include în interfața paginii sale mijloace tehnice pentru identificarea și corectarea erorilor la introducerea informațiilor înainte de a face declarația de încheiere a contractului.
(6) Acest contract este considerat încheiat din momentul înregistrării Consumatorului la Furnizor sau acceptarea condițiilor generale în alt mod expres, inclusiv prin declarație pe site-ul Furnizorului. Contractul de vânzare-cumpărare de bunuri este considerat încheiat din momentul înregistrării acestuia de către Consumator prin interfața Furnizorului.
(7) Pentru încheierea acestui contract și a contractului de vânzare-cumpărare a bunurilor, Furnizorul informează explicit Consumatorul în mod corespunzător prin mijloace electronice.
(8) Declarația de încheiere a contractului și confirmarea primirii acesteia sunt considerate primite atunci când destinatarii lor au posibilitatea de acces la ele.
(9) Furnizorul livrează bunurile la adresa indicată de Consumatori și nu își asumă responsabilitatea în cazul în care datele furnizate de Consumatori sunt incorecte sau înșelătoare.

Art. 10
(1) Consumatorii încheie contractul de vânzare-cumpărare cu Furnizorul prin următorii pași:

  • Înregistrarea în MAGAZINUL ELECTRONIC și furnizarea datelor necesare, în cazul în care Consumatorul nu are încă înregistrare în MAGAZINUL ELECTRONIC sau prin solicitarea bunurilor fără a se înregistra;
  • Intrarea în sistemul de plasare a comenzilor în MAGAZINUL ELECTRONIC prin identificare cu numele și parola și alte metode de identificare;
  • Alegerea unuia sau mai multor bunuri oferite de MAGAZINUL ELECTRONIC și adăugarea lor la lista de cumpărături;
  • Furnizarea datelor pentru livrare;
  • Alegerea modului și momentului de plată a prețului.
  • Confirmarea comenzii;
(2) Consumatorii pot încheia contractul de vânzare-cumpărare cu Furnizorul și fără a se înregistra, utilizând funcționalitatea corespunzătoare din interfața magazinului electronic.

VI. OBLIGAȚIILE SPECIALE ALE FURNIZORULUI. PROTECȚIA CONSUMATORILOR

Art. 11. Regulile acestei secțiuni VI din acești termeni și condiții generale se aplică consumatorilor pentru care, conform datelor furnizate pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare sau înregistrarea în MAGAZINUL ELECTRONIC, se poate concluziona că sunt consumatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor, Legii privind comerțul electronic și/sau a Directivei 2011/83/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011.

Art. 12. 
(1) Caracteristicile principale ale produselor oferite de Furnizor sunt definite în profilul fiecărui produs de pe site-ul MAGAZINULUI ELECTRONIC.
(2) Prețul produselor, cu toate taxele incluse, este stabilit de Furnizor în profilul fiecărui produs de pe site-ul MAGAZINULUI ELECTRONIC.
(3) Valoarea cheltuielilor de transport, care nu sunt incluse în prețul produselor, este stabilită de Furnizor și este furnizată ca informație Consumatorilor într-unul dintre următoarele momente înainte de încheierea contractului:
- În profilul fiecărui produs de pe site-ul Furnizorului MAGAZINULUI ELECTRONIC;
- La selectarea produselor pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
(4) Modalitatea de plată, livrare și îndeplinire a contractului este stabilită în acești termeni și condiții generale, precum și în informațiile furnizate Consumatorului pe site-ul Furnizorului.
(5) Informațiile furnizate Consumatorilor în conformitate cu acest articol sunt valabile la momentul vizualizării lor pe site-ul Furnizorului înainte de încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
(6) Furnizorul indică în mod obligatoriu condițiile de livrare ale fiecărui produs pe site-ul său.
(7) Furnizorul indică înainte de încheierea contractului valoarea totală a comenzii pentru toate produsele conținute în aceasta.
(8) Consumatorii sunt de acord că toate informațiile solicitate de Legea privind protecția consumatorilor pot fi furnizate prin intermediul interfeței platformei MAGAZINULUI ELECTRONIC sau prin e-mail.
(9) Declarația de intenție de cumpărare făcută de Consumator și depunerea comenzii prin intermediul site-ului nu conduc automat la satisfacerea acestei cumpărături. Furnizorul este obligat să verifice și să confirme electronic disponibilitatea produselor comandate în termen de trei zile, iar după confirmarea Consumatorului, comanda este ambalată și transportată către Consumator, în conformitate cu modalitatea de livrare convenită.

Art. 13. 
(1) Consumatorul este de acord că Furnizorul are dreptul să accepte plata în avans pentru contractele încheiate cu consumatorul pentru cumpărarea-vânzarea de produse și livrarea acestora. 
(2) Consumatorul decide independent dacă să plătească Furnizorului prețul și costul de livrare al produselor înainte sau în momentul livrării lor.
(3) Consumatorul este informat că o parte din produsele comandate pot să nu fie disponibile în momentul plasării comenzii, iar el are dreptul să refuze integral sau parțial această comandă sau să înlocuiască produsele lipsă cu altele similare, exercitându-și voința prin funcțiile site-ului - Adăugare de un nou articol în coș și trimiterea comenzii către Furnizor.

Art. 14. 
(1) Consumatorul are dreptul, fără a datora compensație sau penalități și fără a indica un motiv, să se retragă din contractul încheiat în termen de 14 zile, începând de la data primirii bunurilor, folosind formularul unic de retragere din contract, disponibil pe site-ul Furnizorului. Informații privind exercitarea dreptului de retragere sunt disponibile pe site-ul Furnizorului. Consumatorii pot utiliza și o altă declarație neechivocă, care poate fi înregistrată pe un suport durabil.

Nu se acceptă retururi cu plata ramburs. Returnarea coletelor către noi se poate face la adresa: Destinatar:
Inout Trade LTD / SEOLAB EOOD
Oras: Giurgiu
Judet: Giurgiu
Adresă: Strada Mesteacănului (Sediu Cargus curier)
Persoană de contact: InOut Trade
0312295420
După primirea returului, veți primi un e-mail de confirmare că am primit coletul și vom returna sumele datorate în termen de 7 zile la un cont bancar corect IBAN sau în termen de 14 zile conform prevederilor din art. 54 și următoarele din Legea privind drepturile consumatorilor.
Coletele cu produsele returnate care au fost deteriorate în timpul transportului din cauza unei ambalări necorespunzătoare vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia. Acordați atenție ambalajelor coletelor pentru a vă asigura că produsele sunt protejate în timpul transportului.

Puteți returna produsele achiziționate în termen de 14 zile fără a oferi nicio explicație. Returnarea este în sarcina cumpărătorului!
Dacă produsul are ambalajul deteriorat, aspectul exterior sau a fost utilizat, se va face o deducere din preț în funcție de natura și starea acestuia și în acest caz nu poate fi restituit 100% din prețul unui produs nou.

(2) Dreptul de retragere conform alin. 1 nu se aplică în următoarele cazuri:
  1. pentru livrarea de bunuri fabricate după specificațiile consumatorului sau adaptate nevoilor sale individuale;
  2. pentru livrarea de bunuri care, din cauza naturii lor, pot să se deterioreze sau au un termen scurt de valabilitate;
  3. pentru livrarea de bunuri sigilate care au fost desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive legate de igienă sau protecția sănătății;
  4. pentru livrarea de bunuri care, după ce au fost livrate și, din natura lor, au fost amestecate inseparabil cu alte bunuri;
  5. pentru livrarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de software de calculator sigilat, care au fost desigilate după livrare;
  6. pentru livrarea de ziare, publicații periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru livrarea acestor publicații;
(3) Atunci când Furnizorul nu și-a îndeplinit obligațiile de furnizare a informațiilor prevăzute de Legea privind drepturile consumatorilor, Consumatorul are dreptul să se retragă din contractul încheiat în termen de un an și 14 zile, calculat de la data primirii bunurilor. Atunci când informațiile sunt furnizate consumatorului în termenul de retragere, acesta începe să curgă de la data furnizării lor. Consumatorul are dreptul să transmită declarația de retragere în conformitate cu această clauză direct Furnizorului prin formularul unic de retragere din contract, disponibil pe site-ul Furnizorului.
(4) Atunci când Consumatorul își exercită dreptul de retragere din contractul la distanță sau din contractul încheiat în afara spațiilor comerciale, Furnizorul returnează toate sumele primite de la Consumator fără întârziere nejustificată și cel târziu în termen de 14 zile de la data la care a fost informat cu privire la decizia Consumatorului de a se retrage din contract. Furnizorul va rambursa sumele primite utilizând aceeași metodă de plată utilizată de către consumator în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a consimțit expres la utilizarea unei alte metode de plată și cu condiția ca aceasta să nu implice costuri suplimentare pentru consumator.
(5) În cazul exercitării dreptului de retragere, costurile returnării bunurilor livrate sunt suportate de către consumator. În cazul returnării unui produs defect sau defect, Furnizorul nu are obligația de a rambursa costurile suplimentare pentru livrarea bunurilor atunci când Consumatorul a ales expres o altă modalitate de livrare a bunurilor, diferită de cea mai ieftină modalitate standard de livrare oferită de Furnizor.
(6) Consumatorul este obligat să păstreze bunurile primite de la Furnizor și să asigure menținerea calității și siguranței acestora pe durata prevăzută în alin. 1.
(7) Consumatorul poate exercita dreptul său de retragere din contractul cu Furnizorul prin transmiterea unei declarații scrise către Furnizor prin formularul sau e-mail.
(8) Atunci când Furnizorul nu a oferit să ridice bunurile în sine, acesta poate reține plata sumelor datorate de consumator până la primirea bunurilor sau până când Consumatorul furnizează dovada că a trimis bunurile înapoi, în funcție de ceea ce se întâmplă mai întâi.

Art. 15.
(1) Termenul de livrare al produselor și momentul de începere a acestuia sunt stabilite pentru fiecare produs în parte la momentul încheierii contractului cu consumatorul prin intermediul site-ului furnizorului, cu excepția cazului în care produsele sunt comandate într-o singură livrare.
(2) În cazul în care consumatorul și furnizorul nu au stabilit un termen de livrare, termenul de livrare al produselor este de 30 de zile lucrătoare, calculat de la data următoare trimiterii comenzii consumatorului către furnizor prin intermediul magazinului online.
(3) În cazul în care furnizorul nu poate îndeplini contractul din cauza lipsei de stocuri comandate, este obligat să informeze consumatorul în acest sens și să restituie sumele plătite de acesta.

Art. 16.
(1) Furnizorul livrează produsele consumatorului după confirmarea îndeplinirii cerințelor de furnizare a informațiilor către consumator conform Legii privind protecția consumatorilor.
(2) Consumatorul și furnizorul confirmă circumstanțele menționate la alin. (1) în scris în momentul livrării prin semnătură proprie, cu excepția cazului în care se convenise altfel.
(3) Consumatorul și furnizorul convin că cerințele de la alin. (1) vor fi considerate îndeplinite dacă confirmarea este efectuată de o persoană, pentru care în circumstanțele date se poate presupune că va transmite informațiile consumatorului - parte la contract.

VII. Alte condiții
Art. 17. Furnizorul livrează și predă produsele consumatorului în termenul stabilit la încheierea contractului.

Art. 18. Consumatorul trebuie să inspecteze produsele în momentul livrării și să notifice furnizorul imediat dacă nu corespunde cerințelor. VIII. Protecția datelor cu caracter personal

Art. 19.
(1) Furnizorul întreprinde măsuri pentru protecția datelor cu caracter personal ale consumatorului conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal.
(2) Din motive de securitate ale datelor cu caracter personal ale consumatorilor, furnizorul va trimite datele doar la adresa de e-mail specificată de consumatori în momentul înregistrării.
(3) Furnizorul adoptă și afișează pe site-ul său Politica de protecție a datelor cu caracter personal.
(4) Consumatorii sunt de acord că furnizorul are dreptul să prelucreze datele lor cu caracter personal necesare pentru îndeplinirea comenzilor din magazinul online și îndeplinirea contractului.
(5) Conform cerințelor Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR), consumatorul are dreptul să solicite ștergerea datelor sale, iar furnizorul este obligat să o facă conform legii privind protecția datelor.
(6) Consumatorul are dreptul să se înscrie voluntar pentru a primi prin e-mail buletine de marketing cu promoții și acțiuni de la furnizor.
(7) Consumatorul are dreptul de a se dezabona în orice moment de la primirea buletinelor de marketing la adresa sa de e-mail, utilizând funcția de dezabonare din cadrul mesajului.

Art. 20.
(1) În orice moment, furnizorul are dreptul să solicite consumatorului să se legitimeze și să confirme veridicitatea fiecărei circumstanțe și date declarate în timpul înregistrării.
(2) În cazul în care, din orice motiv, consumatorul a uitat sau a pierdut numele și parola sale, furnizorul are dreptul să aplice Procedura anunțată pentru numele și parolele pierdute sau uitate.

IX. MODIFICARE ȘI ACCES LA TERMENI GENERALI

Art. 21. 
(1) Termenii generali pot fi modificați de Furnizor, despre care acesta îi va informa în mod corespunzător pe toți Utilizatorii cu înregistrare. 
(2) Furnizorul și Utilizatorul sunt de acord că orice completare și modificare a acestor termeni generali va avea efect asupra Utilizatorului după informarea expresă a acestuia de către Furnizor și dacă Utilizatorul nu declară în termenul său de 30 de zile că îi respinge.
(3) Utilizatorul este de acord ca toate declarațiile ale Furnizorului referitoare la modificarea acestor termeni generali să fie trimise la adresa de e-mail furnizată de Utilizator la înregistrare. Utilizatorul este de acord că e-mailurile trimise conform acestui articol nu trebuie să fie semnate electronic pentru a avea efect asupra sa.

Art. 22. Furnizorul publică acești termeni generali pe site-ul său împreună cu toate completările și modificările acestora.

X. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Art. 23.
Proprietatea asupra produselor este transferată de la Vânzător la Utilizator odată cu livrarea acestora după efectuarea plății. Predarea produselor este confirmată prin semnătura Utilizatorului pe documentul de transport furnizat de curier.

XI. ÎNCETAREA

Art. 24. Acești termeni generali și contractul Utilizatorului cu Furnizorul încetează în următoarele cazuri:
  • la lichidarea sau declararea în faliment a uneia dintre părțile contractante; 
  • prin acordul mutual în formă scrisă al părților; 
  • unilateral, cu preaviz din partea oricăreia dintre părți în caz de neîndeplinire a obligațiilor celeilalte părți;
  • în caz de imposibilitate obiectivă a oricăreia dintre părți de a-și îndeplini obligațiile;
  • la confiscarea sau sigilarea echipamentului de către autoritățile statului;
  • în cazul ștergerii înregistrării Utilizatorului pe site-ul MAGAZINULUI ELECTRONIC. În acest caz, contractele încheiate, dar neîndeplinite, rămân în vigoare și sunt supuse executării;
  • în cazul exercitării dreptului de retragere conform art. 55, alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor. În acest caz, se încheie doar contractul de livrare pentru produsul specific comandat, dacă dreptul de retragere din contract se aplică categoriei respective de produse.

XII. ALTE CONDIȚII

Art. 25. Nulitatea eventuală a unei clauze din acești termeni generali nu duce la nulitatea întregului contract.

Art. 26. Pentru aspectele nereglementate în acest contract referitoare la îndeplinirea și interpretarea acestui contract, se aplică legile Republicii Bulgaria.

Art. 27. Toate disputele dintre părțile contractante în cadrul acestui contract vor fi soluționate de instanța competentă sau de Comisia pentru Protecția Consumatorilor.