Fiecare utilizator are dreptul să returneze produsul comandat în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea acestuia, dacă produsul îndeplinește următoarele condiții: 

  • nu a fost folosit;
  • nu prezintă defecte mecanice;
  • este în ambalajul său original și are un aspect comercial;
  • este însoțit de cardul de garanție, documentele însoțitoare și accesoriile primite împreună cu el.


1. GARANȚIE ȘI ÎNLOCUIRE
Conform Legii europene privind contractele cu consumatorii, aveți dreptul la retragere sau înlocuire într-un termen de 14 zile.
Aveți dreptul de a anula achiziția dumneavoastră în termen de 14 zile. 
Termenul începe să curgă de la data la care primiți articolul. 
Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere în termen de 14 zile, articolul neutilizat trebuie returnat în ambalajul său original și cantitatea* inițială. 
Vă rugăm să rețineți că grătarele, scaunele, mesele și șezlongurile livrate dezmembrate nu trebuie să fi fost asamblate, precum și seturile de accesorii care sunt în ambalaj sigilat. 
Dacă doriți să returnați articolul după 14 zile, puteți beneficia de serviciul de înlocuire (cititi mai multe mai jos).
Puteți anula o achiziție refuzând să primiți livrarea comenzii dvs. prin returnarea articolului prin curier.
  • Predați articolul în ambalajul său original.
  • Atașați o imprimare/copie a facturii dvs.
Puteți organiza expedierea înapoi contactându-ne la tel. +40316315617, sau prin e-mail. 
Va trebui să suportați costurile de transport înapoi. 
Dacă se constată că produsul este defect, vom acoperi aceste costuri de transport.

* La achiziționarea unui grătar, mese, scaune, șezlonguri, seturi de accesorii, obiecte din lut și fontă, seturi de picnic (genți, genti, seturi), ambalajul original reprezintă întotdeauna o parte esențială a valorii produsului. 
Puteți scoate produsul din ambalaj, dar pentru a îndeplini condițiile dreptului dvs. de retragere, trebuie returnat în ambalajul său original.

Nu se acceptă retururi cu ramburs. Returnarea expedierilor către noi poate fi efectuată cu o firmă de curierat la adresa:
Inout Trade LTD / SEOLAB EOOD
Oras: Giurgiu
Judet: Giurgiu
Adresă: Strada Mesteacănului (Sediu Cargus curier)
Persoană de contact: InOut Trade 0312295420

În urma primirii produsului returnat, veți primi un e-mail de informare că am primit coletul și vom restitui sumele datorate în termen de 7 zile, la furnizarea unui IBAN corect.

Coletele cu produse returnate care au fost deteriorate în timpul transportului din cauza unui ambalaj necorespunzător vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia. Vă rugăm să acordați atenție ambalajelor coletelor pentru a vă asigura păstrarea produselor în timpul transportului.

Vă rugăm să aveți în vedere:

  • Dacă returnați un produs care a fost deteriorat sau utilizat într-un mod care îi afectează valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce suma care trebuie restituită. 

2. RECLAMAȚII
Oferim o garanție de 2 ani de la data livrării pentru toate articolele. Dacă un anumit articol a fost defect la momentul vânzării, aveți dreptul să-l înlocuiți cu altul. O altă opțiune este să încercăm să reparăm articolul. Trebuie să vă faceți reclamația în termen de o săptămână de la descoperirea defectului.
Articolul trebuie returnat prin curier, împreună cu o copie/imprimare a facturii și o descriere a reclamației dvs.
Dacă decideți să returnați articolul prin curier, puteți organiza expedierea contactându-ne la telefon +40316315617 sau utilizând formularul aici. Va trebui să plătiți costurile de transport înapoi. 
Cu toate acestea, dacă articolul este defect, Homly.ro va acoperi aceste costuri de transport.
Dacă doriți restituirea sumei pentru comanda dvs., aceasta poate fi făcută prin transfer bancar.
De asemenea, puteți utiliza Formularul online de rezolvare a litigiilor al Comisiei Europene. Aceasta se aplică în special dacă locuiți în afara teritoriului Republicii Bulgaria, într-un alt stat membru UE. Când completați formularul, trebuie să specificați adresa noastră de e-mail info@homly.ro.

3. PRODUSELE DETERIORATE
Dacă primiți un colet deteriorat, vă rugăm să menționați pe documentul de livrare că ați primit un produs defect. Cereți șoferului o copie a documentului de livrare pentru produsul deteriorat.
Apoi, contactați-ne la telefon +40316315617 sau completați formularul aici.
homly.ro va acoperi toate costurile de înlocuire în cazurile în care a trimis un produs greșit sau defect.

Aveți dreptul de a returna produsele completând Formularul standard pentru exercitarea dreptului de retragere în cazul cumpărăturilor online sau scriindu-ne la adresa de e-mail.